O facilitate noua oferita de Google prin intermediul Webmaster Tools se numeste Rich Snippets si va ofera facilitatea ca atunci cand site-ul vostru apare in cautari, odata cu linkul si descrierea succinta să apară si alte informatii interesante, utile, dar in primul rand atractive. Informatii detaliate gasiti aici.
Un exemplu de rezultat ar fi la o cautare targetată pe yelp.com sau pe neuber.com si daca urmariti cu atentie rezultatele veti observa ca sub titluri apar stelute si diverse alte informatii “rich” despre pagina si produsul prezentat in pagina respectiva. Puteti incerca testul si pe aceasta pagina de la top.ro unde am publicat initial acest articol, si puteţi folosi link-ul direct catre testare.
Odata ce v-ati aliniat cerintelor, exista si un tool cu care puteti verifica ca paginile voastre sunt corect marcate, dar atentie, faptul ca v-ati marcat paginile nu inseamna ca informatiile “rich” vor si incepe sa apara, asta depinde doar de google.
Am folosit si noi facilitatea Google Rich Snippet chiar pe acest articol, dar din pacate pluginul utilizat nu se ridica mereu la inaltimea asteptarilor, asa ca linkul de test pentru pagina de test de la top.ro s-ar putea sa nu dea mereu rezultatele (pozitive) asteptate si atunci cand stelutele (i-am dat 4.5, fiindca e vorba de google ) apar totusi, sa existe alte erori in descrierea detaliata.
No Comments